Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Forza Italia

Ik heb de herfstbladeren van het tuinpad geveegd. Het boekje met de beste 100 moppen aller tijden gekocht en gelezen (af en toe luidop gelachen), ik heb geluisterd naar het Adagio van Albinoni, ik ben gaan lopen, heb de haard aangestoken, een milkshake gemaakt en hem slecht gevonden, ik heb de biografie van Sigmund Freud gelezen, ik heb geflost, naar mijn moeder gebeld en de buurman gadegeslagen. Ik heb uren zitten weken in bad, ik heb gezapt. Toen mijn buurman kwam vragen of ik wist vanwaar al die bladeren in zijn tuin kwamen, heb ik mijn wenkbrauwen gefronst en gezegd dat die van hier rechtover er misschien wel voor iets tussen zat. Ik heb mij op mijn werk gestort, chili con carne gemaakt, mij in Mexico gewaand, naar een vrouw gekeken die aan het nordic walken was, mij afgevraagd wanneer de eerste sneeuw zou vallen en wat de nordic walkster dan zou doen, ik heb een fles Johnnie Walker gekocht om te vieren dat ik niet rook, ik heb naar Pauw en Witteman gekeken, gestreken en de uitgelaten hond uitgelaten. Ik ben een weekend naar Parijs geweest. En toen ik terugkwam, wist ik nog altijd niet of ik Silvio Berlusconi nu grappig of zielig moest vinden.

Schrijver: Johan De Smet, 13 november 2011


Geplaatst in de categorie: politiek

4.6 met 29 stemmen 277



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)