Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Onnogate

Stel ik stond met mijn halfnaakte tors op Grindle, de homo datingsite en ik was burgemeester en ze kwamen er achter en ook dat ik met een jochie van 24.., dan wurgde ik mezelf toch met mijn eigen ambtsketting. Of ik zocht de diepste bouwput in de Gemeente om daar een vol jaar in te verblijven.
Maar neen, het echtpaar Verlinde/Hoes doet aan damage control en brengt de feiten gekuist naar buiten met een argeloze glimlach en vergezeld van uitspraken als 'niet handig' en 'Samen Kerst'.
Dat wordt een gezellige boel in het Brabantse stulpje. ' Jij nog peertjes?'
De obsessieve wijze waarop Hoes zijn burgemeesterschap verdedigt in een nachtelijke SM sessie met alle 11 ( ELF) fractievoorzitters is een bijna bizarre vertoning.
' Vertel nog eens Onno, hoe is het precies gegaan'
' En waar heb je aangezeten'
' Met welke hand'
' En hoe lang'
' En ook tongen?'
' Die Danny, is dat de laatste of komen er ook meer jonge aapjes uit je mouw?
Ze hebben genoten die Raadsleden, het kon ze niet lang genoeg duren.
Natuurlijk heeft ieder mens recht op een privéleven, maar als je een waardig ambt ambieert dan hoor je je naar de aard daarvan te gedragen. Of ervoor te zorgen dat je strapatsen niet uit het riool kunnen ontsnappen.
Chantabel ben je zomaar.

De ene na de andere toyboy dient zich inmiddels aan bij de Shownieuwsen en Evert Santegoeds van dienst.
Zij zorgen er wel voor dat wij nog een hele tijd gevoed worden met cliffhangers en vervolgafleveringen.
'Onnogate', dat wil je toch niet, je moet toch ook weer over straat en andere dingen openen dan je gulp.

Blijkbaar erodeert bij mensen het schaamtegevoel als ze maar vaak genoeg met hun hoofd op TV komen en ontstijgen ze naar hun gevoel de moraal van de massa. En die vermaakt zich wel.

Schrijver: trawant, 22 december 2013


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.5 met 12 stemmen 687



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)