Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Groningen - Emmen

De wedstrijd Groningen - Emmen is een novum in de Nederlandse eredivisie.
Het zou voor Groningen een diepe teleurstelling zijn als het niet kan winnen van het kleine Drentse nieuwkomertje.

Schrijver: Tammo G., 16 december 2018


Geplaatst in de categorie: sport

3.7 met 3 stemmen 151



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Max
Datum:
18 mei 2019
Toch knap dat ze er twee hebben ingeprikt, maar ben bang dat Vitesse thuis in de Gelredome aan het langste eind trekt.
Naam:
Max
Datum:
17 mei 2019
Ziedaar, welk een vooruitziende blik. Groen-wit in de play-offs voor Europees voetbal (nog maar een paar eeuwen terug liep het hele noorden uit om ze te zien spelen tegen Atletico)!
Nu nog even een paar keer scoren tegen de roodwitten uit de Domstad. Eitje, met 39 doelpunten in 34 competitiewedstrijden. Toch?
Naam:
Nemo
Datum:
17 februari 2019
...maar...na winst op de ploeg die Ajax vernederde is de ploeg van de oale grieze zowaar op weg naar de play offs!...
Naam:
Tammo G.
Datum:
17 december 2018
Eerlijk: ik heb er slecht van geslapen.
Met die nare Pedersen als hoofdpersoon in een angstdroom waarbij Nijland uiteindelijk bezweek.
Naam:
Nemo
Datum:
17 december 2018
Wat heet...een blamage! Weer een zwarte bladzij in het boek van de voormalige Groninger Voetbal Amateur Vereniging. Het ziet ernaar uit dat ze straks met De Graafschap mogen jokeren tegen Cambuur en Roda in de keukencompetitie.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)