Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Jinek

"Nee Eva! Rustig, laat die stoelen staan en hou op met dat hysterische gegil.
Ja, 4-1 we weten het allemaal. Ja, hadden we niet gedacht, we zouden Op1 verpletteren.
Nee, dat ligt niet aan de tafel, die is inderdaad kleiner dan bij de publieken.
Maar Eva, NEE geen bier meer! We moeten nu kijken wat we eraan kunnen…
Jawel, we gaan WEL wat aan de gasten doen.

Luister, maandag hebben we Bridget en Dreetje over het bedrog, hun liefde en de kindjes.
Niet gillen, wat zei ik nou! En dinsdag Martien en de andere Meylandjes over het nieuwe seizoen en hun campingplannen. Nou en dan doet Leontien Borsato het nieuws van de dag en vertelt over Marco en zijn burn out.
Sandwichformule! Ja, wil je nou kijkers of niet Eva!

Nee, even geen Den Haag, geen Trump en ook die opgefokte schoonzoon van Pelosi, die Vos, even niet. De mensen hebben al genoeg aan hun eigen ellende.
Ach journalistiek, inhoudelijk verantwoord, klinkt allemaal leuk, maar de kijker wil bekende gezichten en als het kan een beetje lachen.
Nee NIET om Martijn Koning met die zelfingenomen grijns. We doen Guido Weijers, die heeft er nu al zin in!
Klopt, jij zou het laatste woord hebben, was afgesproken, maar de wal keert het schip Eva.
Cijfers willen we zien!

We gaan niet dreigen Eva! KIJK me aan! Je weet wat er gebeurd is met Twan... En Humberto en Jack...
EN ik zeg het maar meteen, we hebben volgende week die nieuwe geurkaarsen van Gwyneth Paltrow. Ja, die naar vagina ruiken, en die steken we aan en dan laten we alle gasten ruiken!
Ideetje van de stagiar, leuk hè…

Nou kun je wel weglopen Eva, maar mind you, we zetten je zo bij de remake van ‘Het Spijt Me’ hoor!
Zes nullen per jaar, da’s serieus geld hoor Eva, luister je?
En daarvoor kun je best weer eens iets met die boobies doen.
Tikt ook lekker aan!
EVA!?”

De talkshow oorlog begint zich onverwacht ten gunste van OP1 te ontwikkelen.

Schrijver: Trawant, 13 januari 2020


Geplaatst in de categorie: actualiteit

2.3 met 6 stemmen 214



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
18 januari 2020
Ja, het 'publiek' wil graag genieten van zn of dr 'eigen' smeuïge versie van roddel en achterklap, kippenvel en tranen, schaamte en sensatie. Het maakt ze geen flikker uit wie dat opdient, als ze maar lekkere tieten heeft..
Naam:
Olean
Datum:
14 januari 2020
Vind je het erg dat ik niet (meer) kijk, Trawant? Leuke column hoor, maar ja, Eva ging toch altijd al meer voor inhoud dan voor vorm...
Naam:
catrinus
Datum:
14 januari 2020
Zeer realistisch weergave, van hoe het vermoedelijk zal gaan.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)