Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

In gedachten

De gangen doorlopend met nog het gevoel van “jezus…ik wil nu” onderin mijn buik, wat het korte bezoekje aan de kroeg met hem, onder het genot van die zalige twee witte wijntjes teweeg had gebracht, met zijn knie soms licht tegen mij aanvoelend, en zo heel nu en dan een zacht aftastend kusje, wat wederom mijn string zeiknat maakte, maar wat onderdrukt moest worden door de ernst van ons bezoek aan deze commissie (jeetje wat moest ik mij concentreren om het gesprek te kunnen volgen en op de juiste momenten op een intelligente manier ja en nee te knikken)…..dacht ik aan de lessen moraal van mijn moeder die keer op keer mij streng toesprak als ik weer eens als een jonge hond een getrouwde vent wilde bespringen, en besloot ik mij dit keer als een zeer goed opgevoede dame te gedragen en niet te verdwalen in het labyrint van de gangen van de Haagse Hoge school om verzeild te geraken in een chaotisch hoekje met alleen een stoel (mmmmm, handig om lekkere seks op te hebben!) waar ik mijzelf niet meer zou kunnen bedwingen en hem de broek van zijn lijf zou scheuren om vervolgens door de knieën te gaan om datgeen in mijn mond te nemen waar ik heel erg veel trek in had om vervolgens mezelf te verliezen in hem....
Echter, beiden braaf verdwaalden we niet in het grote gebouw...maar wel in gedachten...

Schrijver: Boompje, 19 maart 2007


Geplaatst in de categorie: erotiek

1.2 met 13 stemmen 3.152



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
5 mei 2007
Geil zijn of worden, juist als je het niet verwacht, normaalste zaak van de wereld. Niets mis mee, trek je de droogkloot niet aan, die zal nooit nattigheid voelen. Volgende keer ben je wel zijknat, zijken-zeek,gezeken, dat dan weer wel.
Naam:
Annejan Kuperus
Datum:
31 maart 2007
Email:
ajkuperushotmail.com
Verrassend stukje erotisch proza; dit heeft wel degelijk, meer dan enigszins, met erotiek te maken. Echter; hoe knik jij ooit 'nee'?
Naam:
August en Gidus
Datum:
25 maart 2007
Email:
augustxsforall.nl
Als u denkt dat dit nog enigzins met erotiek heeft te maken dan slaat u deze plank totaal mis. Dit werkje, zonde dat het op deze site is gezet, is te persvers, te platvoers.
Dit is pure porno en mist zijn doel.
Jammer dat de redactie dit niet onder ogen heeft gezien.
Naam:
Ziezo
Datum:
25 maart 2007
Email:
zomaarzonnet.nl
Als dit nou erotische gedachten voor moeten stellen, dan zou ik 2 x nadenken voor ik dit plaatste...je hoeft niet preuts te zijn maar porno verwacht ik niet op deze site.
Wat gek dat je dit door de redactie hebt gekregen, ongecensureerd.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)