Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Koningendag

Waarschijnlijk ben ik niet de enige die reageert op deze manier: over de verschrikkelijke gebeurtenis van gisteren in Apeldoorn. Daarom wil ik als eerst mijn medeleven geven aan de slachtoffers en hun nabestaanden.

Maar wat ook erg is, dat hiermee de vrijheid die er nog was tussen het koningshuis en de inwoners van Nederland aangetast is. Dat die tere fijne band van mens naar mens is weggehaald. Met deze grove schending van mensenrechten en het proberen van opzettelijke schade toebrengen aan de leden van ons koningshuis is deze dunne draad voor altijd verbroken.

Wat ook de reden mag geweest zijn van deze man. Hij heeft veel meer schade toegebracht dan wat hem gebeurd is. Het gevolg van deze droevige gebeurtenis is bijna niet te overzien. Oorzaak en gevolg hebben dit maal een heel diepe betekenis, daar met deze daad de onbevangenheid tussen bevolking en koningshuis voor altijd verbroken is.

Mijn innige deelneming voor heel de bevolking van Nederland inclusief de leden van het koningshuis.


Zie ook: http://vertelsels-van-eva.blogspot.com/

Schrijver: E van Dam, 1 mei 2009


Geplaatst in de categorie: koningshuis

4.8 met 4 stemmen 171



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)