Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

"Put us together, together again"

De boekhandel heeft al meerdere vestigingen gekend in Tilburg in lang vervlogen tijd en heeft sinds lange tijd haar domicilie aan de Emmapassage. Haar collectie is overweldigend, onbeheersbaar, onweerstaanbaar en onbetaalbaar.

Op die avond zou de lezing plaatsvinden aan een lange tafel die de ruimte in tweeën deelde maar men verwees ons naar een gezelliger uithoek waar de "groepssfeer" die kennelijk tot stand moest komen beter gestalte zou kunnen krijgen.

Mijn jonge en charmante "vriendin" die gekomen is met een enorme Citroën valt evenals de andere groepsleden zonder slag of stoot voor de twijfelachtige en zweverige theorieën, uiteenzettingen en charmes van onze workshopleider en ondefinieerbare, onwerkelijke en zeer subjectieve gevoelens die volgens haar plotseling tussen ons leven en op wonderbaarlijke wijze tot stand zijn gekomen en die nergens op berusten worden door hem benoemd en krijgen een vorm en een naam......

Allen hunkeren kennelijk naar de liefde die hen mogelijk door tragische omstandigheden altijd al onthouden is in hun leven en zonder enige kritiek en klakkeloos werpen zij zich welhaast aan de borst van een charlatan en kwakzalver.....

Schrijver: I.Broeckx, 18 december 2018


Geplaatst in de categorie: idool

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 150



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)