Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Televisie

De stunt van....geen TV. Zolang we Horizon hebben van Ziggo hebben we nog niet eerder zo veel contact gehad met ze, om de haverklap was er contact nodig om telefonisch support te geven. Deze week was de maat vol, de AB deed, ondanks nieuwe batterijen, niks, zó vervelend.

Dus maar weer gebeld: antwoordapparaat natuurlijk: druk 1 voor radio, druk 2 voor internet, druk 3 voor... Ja, zegt eega, dus ik druk op 3. Vervolgapparaat: heeft u problemen met 1 instellingen, 2 factuur, of 3 tv. 'Drie' brult eega...want ík mag bellen maar zet de telefoon op intercom natuurlijk.

Afijn wordt vervolgd.

Is de storing het gevolg van 1 nieuwe instellingen, 2 een nieuwe tv of...verdomme ik druk op 3, wat kan mij het bommen wie ik aan de lijn krijg. Vrij snel krijgen we een 'meneer weet alles' aan de lijn, de telefoon ligt bij eega en samen gaan ze aan de slag. Hij moet de AB resetten, maarre: de monteur loopt dus een half uur geleden hier weg hè, om een nieuwe box af te leveren omdat we vrijdag wéér moesten bellen vanwege weigeren AB.

Dus AB gereset. Doet niks, de tv dan hè? Tja, dan zit er niks anders op om een nieuwe AB te sturen....hoe lang duurt dat? Drie werkdagen meneer....kelere, zitten we (nou ja ík niet zo hoor) drie dagen zonder TV? Ik zeg, dat is maf zeg, 3 dagen, als je iets bestelt, heb je het de volgende dag in huis....maar we krijgen een tientje korting deze maand, omdat we drie dagen zonder zitten:

Heb ik een vraag: waar kan ik voor € 10 nagels laten zetten, want mijn eega is erdoorheen....

Schrijver: An.Terlouw, 12 oktober 2016


Geplaatst in de categorie: internet

3.0 met 1 stemmen 114



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)