Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ondanks alles een laatste toevluchtsoord.....

In hoeverre haar voorheen zozeer eclatante verstand nog intact was, bleef mij onduidelijk. Maar gelukkig was zij zich onbewust van het feit dat zij verdreven was uit haar stadse woning waar de tekenen, trofeeën en bewijzen van haar vroegere eruditie nooit meer op haar zouden wachten.

Een curieuze en onterechte lichtzinnigheid en blijmoedigheid hadden postgevat bij mijn vriendin in weerwil van de fatale diagnose waarvan men haar uit tactische en strategische overwegingen niet op de hoogte had gesteld. Onvervaard en enthousiast stormde zij aan op het leven.

Ze hield nog altijd zozeer van de buitenlucht en van de natuur en dus strompelden we samen uiterst moeizaam voort over het ronde pad naast de zorginstelling waarin mijn vriendin haar laatste domicilie en toevluchtsoord gevonden had.

Schrijver: I.Broeckx
28 januari 2024


Geplaatst in de categorie: ziekte

4.0 met 2 stemmen 92



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Wil Heefer
Datum:
28 januari 2024
Tja, wat niet weet dat niet deert.
Hier is het pas echt strompelen door de steile straten, dus voortaan een stok gebruiken, die hebben we toch 2. Die vele sporten van destijds hebben weinig uitgehaald.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)