Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen over politiek

Hugo de Jonge zet zich daadwerkelijk in

Het prijsschieten op minister De Jonge (volkshuisvesting) laat meer de machteloosheid zien van de oppositiepartijen dan de nalatigheden van de kneiterharde werker De Jonge. Hij zette alles op alles om Nederland aan mondkapjes te helpen in de barre omstandigheden van twee jaar geleden, waarbij hij vaak nog werd gehinderd door ellenlange debatten in de Tweede Kamer en een uiterst traag werkend departementaal emailsysteem.
Laat hem nu voor miljoenen woningen zorgen: op den duur lukt Hugo heel veel.

Schrijver: Wim de Wijs, 7 april 2022


Geplaatst in de categorie: politiek

3.6 met 5 stemmen 208



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Tammo G.
Datum:
8 april 2022
Zou mee kunnen spelen bij het erg op de man spelen door Mevr. Kuiken (PvdA) en Klaver (GL)
dat ze wéér geen minister zijn geworden? Daar kon Hugo toch niets aan doen? Was een bewuste keuze van de VVD...om niet samen te gaan werken met deze 2 'linkse' partijen, die hun lot aan elkaar verbonden hadden. Nogal onhandig als je zo graag minister wil worden...
Naam:
A. Steios
Datum:
8 april 2022
Opnieuw een wanvertoning van de oppositiepartijen in de Tweede Kamer.
Een voortijdig en veel te langdurig debat.
Wanneer past de Tweede Kamer haar werkwijze aan door veel efficiënter te vergaderen - laat b.v. splinterpartijtjes samenwerken - en niet alleen afgeven op bewindspersonen die zich met hart en ziel inzetten voor het landsbelang. Laat ze met constructieve voorstellen komen én een meerderheid ervoor verwerven...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)