Inloggen

Alle inzendingen over Callcenters

9 resultaten.

Sorteren op:

Commercratie

dagcolumn
4.7 met 10 stemmen aantal keer bekeken 490
Daarna zegt een medewerkster van een callcenter dat Het Systeem zijn opzegging niet heeft verwerkt. ‘Maar’, zegt de klant, ‘ ik heb nu twee keer telefonisch en een keer schriftelijk opgezegd.’ ‘Het kan best zijn dat onze afdeling Opzeggingen nog bezig is met uw brief. Belt u nog eens met het hoofdkantoor.’…

Daar ga ik niet over

column
3.7 met 15 stemmen aantal keer bekeken 598
Volgens mijn bescheiden mening moet het kabinet dringend maatregelen nemen tegen de voortwoekerende callcenters en digicratie die mensen op kosten en in de gordijnen jagen. Maar Rutte II zal er wel niet over gaan.…

Als ‘Niet-Thuiswerkers’ Gaan Staken

dagcolumn
3.9 met 11 stemmen aantal keer bekeken 581
Zoals: vuilnismannen, schoonmakers, verpleegkundigen, politie, vrachtwagen chauffeurs, vakkenvullers, callcenter medewerkers, GGD-medewerkers, plantsoenen diensten, GGZ-medewerkers, artsen, laboratorium personeel, dijkbewakers, brugwachters, buschauffeurs, taxi chauffeurs, en leraren.…

De gevoeligsten noemen ze gek

dagcolumn
4.5 met 10 stemmen aantal keer bekeken 587
Callcenters die je van het kastje naar de muur sturen nadat je eerst een voorkeuzemenu van 1 tot en met 9 doorliep. Agenten die je bekeuren omdat je een pakje boter van de stoep opraapt en in een afvalbak werpt. Service is uit. Niet zeuren moeten we. En betalen, vooral betalen. In de jungle geldt het recht van de sterkste.…

Gratis OV

dagcolumn
3.9 met 16 stemmen aantal keer bekeken 521
Niks geen kaartjesgedoe, geen defecte automaten, geen niet vergeten te chippen waardoor er 14, 80 euro van je saldo wordt afgeschreven die je misschien terugkrijgt na het invullen van tig formulieren en bidden en smeken bij een uitzendkracht die in zijn callcenter van toeten nog blazen weet.…

Contact-arm

verhaal
3.0 met 3 stemmen aantal keer bekeken 543
Bizarre reactie trouwens, maar het kan nog 'beter', want bij diezelfde afvalclub heeft men een soort callcenter in de arm genomen om de telefoontjes van klanten te beantwoorden.…
An Terlouw6 oktober 2019Lees meer >

Talleyrand in Nederland?

dagcolumn
3.0 met 6 stemmen aantal keer bekeken 601
De bureaucratieën met hun informatievervalsing middels callcenters permanente enquêtes en onderzoekbureaus. Begin eens een met ongewoon zorgwekkende taak van overheidszorg. De Thuiszorg. Woensdag gaan hier de mouwen los om Estella Heesen steunen. Deze olijke dame opent deuren en haar uitkijk verdraagt geen oogkleppen.…

Het kerstverhaal anno 2011

verhaal
4.2 met 6 stemmen aantal keer bekeken 2.134
Daarnaast heeft ze een bijbaantje in een callcenter. Ze hebben het niet altijd even makkelijk, maar ze zijn gelukkig. Ze houden van elkaar en zien samen een kleurrijke toekomst tegemoet. Toch is de crisis ook in Naarden voelbaar. Ze kunnen de huur van hun appartement maar net betalen en zicht op een huis met een hypotheek is er voorlopig niet.…
Daan Naus22 december 2011Lees meer >

Voor eeuwig queer, net als Onze Lieve Heer

beschouwing
Er is nog niet op deze inzending gestemd.aantal keer bekeken 280
In 2006 debuteerde jij met 'Il mondo deve sapere', een satire op het telemarketing-callcenter van de belangrijke multinational Kirby Company. Jij benadrukte de economische uitbuiting en psychologische manipulatie van de werknemers. David Emmer maakte er een toneelstuk van, waarin Teresa Saponangelo de hoofdrol speelde.…