9 resultaten.
Commercratie
dagcolumn
4.7 met 10 stemmen
490 Daarna zegt een medewerkster van een callcenter dat Het Systeem zijn opzegging niet heeft verwerkt.
‘Maar’, zegt de klant, ‘ ik heb nu twee keer telefonisch en een keer schriftelijk opgezegd.’
‘Het kan best zijn dat onze afdeling Opzeggingen nog bezig is met uw brief. Belt u nog eens met het hoofdkantoor.’…
Daar ga ik niet over
column
3.7 met 15 stemmen
598 Volgens mijn bescheiden mening moet het kabinet dringend maatregelen nemen tegen de voortwoekerende callcenters en digicratie die mensen op kosten en in de gordijnen jagen. Maar Rutte II zal er wel niet over gaan.…
Als ‘Niet-Thuiswerkers’ Gaan Staken
dagcolumn
3.9 met 11 stemmen
581 Zoals: vuilnismannen, schoonmakers, verpleegkundigen, politie, vrachtwagen chauffeurs, vakkenvullers, callcenter medewerkers, GGD-medewerkers, plantsoenen diensten, GGZ-medewerkers, artsen, laboratorium personeel, dijkbewakers, brugwachters, buschauffeurs, taxi chauffeurs, en leraren.…
De gevoeligsten noemen ze gek
dagcolumn
4.5 met 10 stemmen
587 Callcenters die je van het kastje naar de muur sturen nadat je eerst een voorkeuzemenu van 1 tot en met 9 doorliep. Agenten die je bekeuren omdat je een pakje boter van de stoep opraapt en in een afvalbak werpt. Service is uit. Niet zeuren moeten we. En betalen, vooral betalen.
In de jungle geldt het recht van de sterkste.…
Gratis OV
dagcolumn
3.9 met 16 stemmen
521 Niks geen kaartjesgedoe, geen defecte automaten, geen niet vergeten te chippen waardoor er 14, 80 euro van je saldo wordt afgeschreven die je misschien terugkrijgt na het invullen van tig formulieren en bidden en smeken bij een uitzendkracht die in zijn callcenter van toeten nog blazen weet.…
Contact-arm
verhaal
3.0 met 3 stemmen
543 Bizarre reactie trouwens, maar het kan nog 'beter', want bij diezelfde afvalclub heeft men een soort callcenter in de arm genomen om de telefoontjes van klanten te beantwoorden.…
Talleyrand in Nederland?
dagcolumn
3.0 met 6 stemmen
601 De bureaucratieën met hun informatievervalsing middels callcenters permanente enquêtes en onderzoekbureaus.
Begin eens een met ongewoon zorgwekkende taak van overheidszorg. De Thuiszorg.
Woensdag gaan hier de mouwen los om Estella Heesen steunen. Deze olijke dame opent deuren en haar uitkijk verdraagt geen oogkleppen.…
Het kerstverhaal anno 2011
verhaal
4.2 met 6 stemmen
2.134 Daarnaast heeft ze een bijbaantje in een callcenter. Ze hebben het niet altijd even makkelijk, maar ze zijn gelukkig. Ze houden van elkaar en zien samen een kleurrijke toekomst tegemoet. Toch is de crisis ook in Naarden voelbaar. Ze kunnen de huur van hun appartement maar net betalen en zicht op een huis met een hypotheek is er voorlopig niet.…
Voor eeuwig queer, net als Onze Lieve Heer
beschouwing
Er is nog niet op deze inzending gestemd.
280 In 2006 debuteerde jij met 'Il mondo deve sapere', een satire op het telemarketing-callcenter van de belangrijke multinational Kirby Company. Jij benadrukte de economische uitbuiting en psychologische manipulatie van de werknemers. David Emmer maakte er een toneelstuk van, waarin Teresa Saponangelo de hoofdrol speelde.…