Mag ik u dan nog een paar korte vragen stellen in verband met ons klanttevredenheidsonderzoek?’
‘Néé, dat mag u niet! Of wacht, doe maar.’
‘Dank u wel, meneer. Hier komen de vragen. Hoe tevreden bent u met dit telefoongesprek, op een schaal van 1 tot 10?’
‘Wat denkt u zelf? Nul!’
‘Zou u ons aanbevelen bij anderen, op een schaal van 1 tot 10?’…
Zo niet, zou je dan nog een kort klanttevredenheidsonderzoek willen invullen over de dienstverlening via de chat? Alvast bedankt voor de medewerking! Mocht je nog wel vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Dank je wel! veerde ik tutoyerend mee. In godsnaam, wanneer houden ze eens op met klanten te bejegenen als kleuters in de ballenbak.…
Dan komt er een mailtje binnen, of ik mee wil doen aan een klanttevredenheidsonderzoek, n.a.v. het afgeleverde artikel? Huh? Ik heb helemaal niks geleverd gekregen en dus besluit ik niet alleen advies te vragen bij de leverancier, alwaar in beeld staat: dat de klantendienst even kan duren voor er antwoord komt.…