Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Bestellen gaat snel, daarna wordt geduld danig op de proef gesteld!

Hoe makkelijk is het om tegenwoordig iets simpels als een telefoonhoesje te bestellen? Nou heel simpel hoor, stelt niks voor. Zo gedaan ook en dat deed ik dus vorige week zaterdag bij die grote keten met die grote bol zeg maar. Ik reken ook meteen af, want het was dus inclusief verzendkosten en tja, we blijven op de kleintjes letten dus ook op het feit dat hoesje én verzenden ruim onder de €10 viel! Heerlijk toch en ik krijg een bevestiging via de mail dat e.e.a.is aangekomen - dat men ermee aan de slag gaat en ik denk nog: dat wordt wel maan-of dinsdag want in het weekend…precies zijn de meeste mensen thuis, nietwaar?

Maar neen, er komt de dag erop een mailtje achteraan van een ander bedrijf jawel: mijn bestelling is onderweg, heel erg prettig natuurlijk en er staat bij dat het 1 of 2 dagen kan duren, maakt niet uit, ik zit niet zonder, maar de mijne is stuk en aan vervanging toe, vandaar dat er een nieuwe moet komen!

Terwijl de streep opschuift van 'aangemeld' naar > onderweg, blijft het ding steken en ik denk nog: de warmte en de bezorgers zullen een tropenrooster hebben, maar neen, het enige wat in beeld blijft staan is die bovenstaande vermelding en het feit dat: 9 augustus de post in de bus zal liggen? Maar alles wat er komt, geen hoesje! Het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn als het er wel geweest was, sterker nog: ik zou verbaasd zijn geweest want op maandag wordt er geen post rondgebracht en de kleine lettertjes lieten me weten dat ik er niet voor thuis hoefde te blijven want het paste in de brievenbus, dus al met al - gemak! Of ongemak dat kan ook want de bus blijft leeg!

Intussen verandert er niets aan het balkje waarin staat dat het artikel nog steeds onderweg is, dat is best raar natuurlijk! Afijn, als gezegd ik zit niet zonder maar vervelend is dit natuurlijk wel.

Dan komt er een mailtje binnen, of ik mee wil doen aan een klanttevredenheidsonderzoek, n.a.v. het afgeleverde artikel? Huh? Ik heb helemaal niks geleverd gekregen en dus besluit ik niet alleen advies te vragen bij de leverancier, alwaar in beeld staat: dat de klantendienst even kan duren voor er antwoord komt. Tegelijk begin ik (natuurlijk) aan het beantwoorden van dat onderzoek, logisch toch?

Je kunt stemmen, 3x raden welk getal er gewonnen heeft? Je kunt eventueel een advies schrijven, ook dat heb ik gedaan, maar het simpele feit dat digitaal bestellen een fluitje van een (niet meer bestaande) cent is, het afrekenen idem dito is het toch een flink probleem om te zorgen dat producten ook worden geleverd. En zo zit ik te wachten op een simpel hoesje….

Schrijver: An Terlouw, 14 augustus 2022


Geplaatst in de categorie: internet

3.3 met 10 stemmen 390



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)