Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wie als christen als enige een (natuur) ramp heeft overleefd en voor de camera verklaart dat God hem heeft gered (en dus al die anderen heeft laten verongelukken), heeft volgens Matth. 6 vers 5 zijn loon al weg. Dit is vloeken op Jezus’ werken, bewijs van naïef denken en egocentrisch kerken.

Schrijver: Theo Loog, 12 februari 2009


Geplaatst in de categorie: religie

1.2 met 8 stemmen 133



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
A. Sandee
Datum:
16 februari 2009
Email:
alexsandeehome.nl
Ik bedoelde niet de foto, ik bedoelde het reclame-kader daaronder waar wij opgewekt worden vooral veel over ene god te lezen.
Naam:
Haico
Datum:
16 februari 2009
Ik zie een afbeelding van Air Crash Investigation. In 2002 woonde ik in Oostenrijk. Het was het begin van de Paasvakantie toen 70 km bij mijn woning vandaan op 13 kilometer hoogte 2 vliegtuigen op elkaar botsten. 74 kinderen kwamen daarbij om het leven. Ik hoop dat God een onderduikadres heeft, zoals Sandee schrijft, want hij is voor mij niet veilig... of liever gezegd: hij zou niet veilig zijn, maar ik geloof niet in God en al helemaal niet na die nacht.
Naam:
A. Sandee
Datum:
13 februari 2009
Email:
alexsandeehome.nl
Zeer passend bij de reclame-uiting op ditzelfde blad. By the way: ik zoek God niet, ik ken zijn onderduikadres al.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)