Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Johan
Datum:
4 oktober 2009
Wat bedoel je met <hoe 'eng' veel mensen zijn geworden>?
Heeft deze kreet elders gestaan, omdat je aangeeft dat 'toendertijd' niemand over deze tekst viel? Dat het nu hier staat vind ik vreemd omdat het m.i. geen toegevoegde waarde heeft. Daarom mijn opmerking over de 'absolute' vrijheid van meningsuiting, waar ik op tegen ben omdat het altijd gaat om zinloze bijdragen aan het publieke debat (misbruik door ongestructureerd denken). Met de vrijheid van meningsuiting moet mijns inziens verantwoord worden omgegaan, omdat het anders ontaardt in een chaos, in een babylonische spraakverwarring. Daaraan heeft niemand behoefte.
Naam:
Johan
Datum:
4 oktober 2009

Ik ben dan benieuwd naar het beleid van nederlands.nl.
Wat laat de redactie toe? Of geldt hier de absolute vrijheid van meningsuiting, ook als die ontaardt in liederlijke nonsense?
Naam:
gluupje
Datum:
3 oktober 2009
Neen, dit laat zien hoe 'eng' veel mensen zijn geworden, toentertijd viel niemand over deze tekst, hoe discutabel ook.
Naam:
Dyenne
Datum:
2 oktober 2009

Ja, helaas voor sommigen is dit humor.
Deze mensen snappen de zin van het leven niet.
Naam:
Johan
Datum:
1 oktober 2009
Is dit humor?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)