Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Jongeheer, de valse viool van de Markies is een gedeponeerd handelsmerk, maar tegenwoordig snuffelt de vlerk in opdracht van de burgemeester ook nog eens in de wasmand van de bijstandskerk. Marokkaanse praktijken zijn dat. Schande! Dit land is een democratische rechtsstaat. Zonder harde bewijzen verliest geen Rommeldammer hier een hand. Zeg maar tegen ZKH dat ik graag zie dat hij vertrekt. Argentinië is een mooi land.

Schrijver: O.B. Bommel, 19 januari 2010


Geplaatst in de categorie: adel

2.6 met 5 stemmen 216



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Tom Poes
Datum:
19 januari 2010
Hm... Hoe vaak heb ik u wel niet gewaarschuwd dat u geen wijn van Grootgrutter moet kopen waar een onbekend goedje doorheen is gemengd! U kraamt nu allemaal onzin uit. In Marokko bestaat helemaal geen bijstand. Hoe kunt u de markies dan van Marokkaanse praktijken beschuldigen?
De Markies zal heus niet in wasmanden snuffelen, want voor dergelijke karweitjes haalt hij zijn neus op.
Als u zo doorgaat, zal ik u moeten aanraden om drs. Zielknijper eens te bezoeken, want ik vrees dat u lijdt aan een ernstige alcoholverslaving!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)