Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De mantelpakjes van juf Carla en Hermien. Lekker cryptisch.
Zo veel straks hadden de oogjes van dit kereltje Pechtold nog nooit gezien. Daardoor kregen Grieks en Latijn later een forse stok. Tijdens een sollicitatietocht waren hun dochters Madonna van zijn vertaling zo kapot, dat hij helemaal overstuur in een burka thuiskwam.
Even Egyptisch. Duits gaat namelijk nooit over een naam, maar over de Val. Zonde, christelijk onderwijs als erotisch kunstje.
Kind, je hebt groot gelijk, jij krijgt van mij nog een pepermuntje.

Schrijver: Do-centje, 21 januari 2010


Geplaatst in de categorie: school

-1.0 met 2 stemmen 180



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
24 januari 2010
Voor Koos: we worden toch niet persoonlijk, wel? Je mag een isme hier aanvallen, je mag het geloof hier verwerpen maar we gaan niet op de man spelen. Want dan begrijp je er zelf helemaal niets van.
Naam:
Koos
Datum:
22 januari 2010
Wat is dit voor dom gejeuzel? Begrijp je er zelf nog wat van?
Technisch gezien is het recept voor jouw riedels vrij eenvouig:
1. Pak uit je voorraadkast met ergernissen ca. 10 ingrediënten.
2. Zorg ervoor dat je een aantal namen en termen gebruikt waarvan je weet dat ze je opponenten ergeren. Verwijzingen naar religies, seks, politiek en buitenlanders horen daar zeker bij.
3. Kluts alles nu goed door elkaar, zodat je zinnen raadselachtig gaan riedelen, maar de irritante lading behouden blijft.
4. Eindig met een schoolmeesterachtige opmerking tegen een Ot-en-Sien-achtig meisje uit de tijd van vòòr de mobilisatie.
5. Even controleren op taalfouten en... klaar! Reacties komen per kerende post, jij bent weer voor even van je gram verlost totdat het oud zeer weer op gaat spelen; je bent een gebruiker.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)