Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De rechtse arrogantie gaat zegevieren, terwijl ik de linkse nederigen zoals Cohen, Roemer en Halsema niet meer in beeld zie, als van de aardbodem verdwenen, de geest van Willem Drees wordt grofweg verkracht, een aan alle kanten wankel kabinet van rechtse groentjes, broekies, blaaskaken, strebers en utopie-aanbidders denkt dit land te kunnen regeren met aanzienlijke bezuinigingen en onduidelijke vaarroutes. Het zal de kloof tussen arm en rijk vergroten, waarbij de armen eerder in de kloof vallen, kortom: de saamhorigheid zal grotendeels afbrokkelen, het kapitalisme zal het socialisme inslikken als een toverpil om nog rijker te worden. Schijnheilige schijnbewegingen! Puur egoïsme!

Schrijver: Joanan Rutgers, 31 juli 2010


Geplaatst in de categorie: politiek

3.0 met 6 stemmen 153



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
j.v.eij.
Datum:
2 augustus 2010
Het was de PvdA zélf die de geest van Drees verkracht heeft!en welbewust. Ik heb de mensen die saamhorig na de oorlog ons land opbouwden zien huilen om Kok.
Naam:
Fabiola
Datum:
1 augustus 2010
Het kapitalisme heeft het socialisme altijd uitgespuwd en egoïsme is gewoon een liberale eigenschap. U lijdt aan beweringisme.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)