Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Fi donc! Op deze webstek wemelt het van hele en halve intellectuelen met linkse sympathieën, die menen dat ze een pasklare oplossing hebben voor alle wereldproblemen. Deze lieden houden zich voor uiterst scherpzinnig, tolerant, milieubewust en weldenkend. Toch laten ze hun tuintjes verwilderen, roken ze als een schoorsteen en schelden iedereen uit die het niet met hen eens is. Dat alles uiteraard in naam van de wereldvrede. Parbleu! Ik zal dit aankaarten in de Kleine Club!

Schrijver: Markies de Cantecler, 26 augustus 2010


Geplaatst in de categorie: moraal

2.6 met 8 stemmen 163



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
8 september 2010
Ach, Markies, U schetst een utopia! De mensheid heeft niet eens een zakenleven nodig, laat staan een industriëel apparaat, laat staan dus kleine clubs. Dat zijn slechts zichzelf bevlekkende instituten, uitgevonden door de erven feodalen die hun rijkdom en macht zagen verdampen.
Naam:
Markies de Cantecler
Datum:
6 september 2010
Tiens, paarlen, wat spreekt gij daar boud zonder kennis van zaken! Als er geen Kleine Clubs waren, zou heel het zakenleven krakend en piepend tot stilstand komen. Meent ge soms dat het industriële apparaat door ongeletterden kan worden aangestuurd? Op welke hogeschool hebt ge gezeten, amice, als ik vragen mag?
Naam:
Paarlen voor de zwijnen
Datum:
6 september 2010
De Kleine Club is dan ook niet voor niets dé verzamelplaats voor onwetenden en lieden als O.B.Bommel (hét voorbeeld van ongeletterdheid en de Markies zelve, rijmelaar pur sang!)
Naam:
Markies de Cantecler
Datum:
27 augustus 2010
Joanan, gij tomeloze poëet, ik richtte mijn pijlen niet op u.
Fred, schoppen troef! Uw schrijfsels worden met instemmend gemompel in de Kleine Club ontvangen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
27 augustus 2010
Doe dat vooral, nepmarkies met je arrogante hanengedrag in je sprookjesland! Onwetende! Ik rook al een jaar niet meer.
Naam:
Fred
Datum:
27 augustus 2010
Schoppen troef, neem ik aan.....

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)