Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Dat moslimorganisaties in Zweden de dwaze terreurdaad van een Iraakse eenling veroordelen mag wel eens extra belicht worden en niet gezien worden als een brave ja-knikkende bewering, maar een welgemeend statement, want de Islam keurt inderdaad zulke zelfmoordbloedbaden af, het zijn anti-islamitische excessen, die we niet met de Islam an sich mogen associëren, eerder met actie-reactie-wraakakties, die de wereldvrede tegenwerken.

Schrijver: Joanan Rutgers, 12 december 2010


Geplaatst in de categorie: geweld

5.0 met 1 stemmen 163



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Regatta
Datum:
14 december 2010
Jammer genoeg bestaan er minstens 32 uitspraken in de 'Heilige Koran' waarin ongelovigen worden betiteld als vijanden van God die mogen worden opgestookt in het hellevuur. Op 32 plaatsen in de Koran worden de moslims opgeroepen om te strijden tegen de ongelovigen. Wat dacht je bv. van Soera 8:12 "Ik zal terreur zaaien in het hart van de ongelovigen. Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen"?
Een opsomming van alle uiterst gewelddadige passages in de Koran vind je op koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel2.html
De onverdraagzaamheid en agressie t.o.v. niet-moslims zit diep ingebakken in de Islam.
Naam:
Fred
Datum:
14 december 2010
Toch vreemd dat het altijd uit een bepaalde hoek komt, al die eenlingen met hun incidentele excessen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)