start toeval vragen forum links zoek contact gastenboek inhoud

Categorieën:

actualiteit (226)
adel (14)
afscheid (28)
algemeen (111)
bedankt (25)
biologie (7)
dieren (21)
discriminatie (39)
drank (11)
economie (43)
eenzaamheid (22)
emoties (54)
erotiek (2)
ex-liefde (10)
familie (10)
feest (18)
film (6)
filosofie (291)
fotografie (3)
geboorte (7)
geld (56)
geschiedenis (1)
geweld (36)
haiku (1)
heelal (16)
hobby (3)
humor (571)
huwelijk (8)
idool (7)
individu (131)
internet (53)
jaargetijden (4)
kerstmis (5)
kinderen (17)
koningshuis (22)
kunst (34)
lichaam (16)
liefde (134)
lightverse (3)
literatuur (123)
maatschappij (202)
mannen (12)
milieu (10)
misdaad (64)
moederdag (2)
moraal (268)
muziek (143)
natuur (13)
oorlog (43)
ouderen (3)
ouders (5)
overig (33)
overlijden (22)
partner (8)
pesten (7)
planten (2)
poesiealbum (2)
politiek (289)
psychologie (208)
rampen (30)
reizen (4)
religie (167)
schilderkunst (3)
school (45)
sinterklaas (5)
sms (3)
spijt (11)
sport (220)
sterkte (9)
taal (253)
tijd (45)
toneel (1)
vaderdag (2)
vakantie (6)
valentijn (1)
verdriet (25)
verhuizen (1)
verkeer (18)
voedsel (13)
vriendschap (18)
vrijheid (73)
vrouwen (27)
welzijn (59)
wereld (61)
werk (25)
wetenschap (37)
woede (38)
woonoord (16)
ziekte (52)

tabblad: beweringen

< vorige | alles | volgende >

bewering (nr. 1342):

Wanneer het je als piloot tot op heden nog steeds is gelukt om veilig te landen, dan moet je het blijven doen met de vleugels die je aan de romp hebt. Er zijn welgeteld twee opties: of je vertrouwt op de instrumenten en de aanwijzingen van de vluchtleiding of je schakelt ze uit.
Op het moment dat je een teken uit de hemel krijgt, is het te laat.


Zie ook: http://natgeotv.com/nl/air-crash-investigation/over

Schrijver: Leunstoelpiloot, 21-02-2011



Geplaatst in de categorie: rampen

Deze inzending is 211 keer bekeken

5/5 sterren met 2 stemmen.



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:Günter Schulz
Datum:21-02-2011
Email:ag.schulzattiscali.nl
Bericht:Roger tower, chapeau. Message confirmed, will proceed on course and altitude. Handoff frequency - Sierro Charlie Uniform November Tango Echo Romeo.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je emailadres voor anderen in beeld verschijnt)