Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Studeren onbetaalbaar

Studeren wordt onbetaalbaar. Banen zijn schaars. Werkgevers onthouden jongeren zo lang mogelijk een fatsoenlijke arbeidsovereenkomst. Ze mogen al blij zijn met een tijdelijk nul-uren contract. Starters krijgen geen hypotheek voor een woning. Huren stijgen en stijgen. Geen wonder dat steeds meer jongeren in de bijstand komen. De huidige regering van VVD en CDA gedoogd door PVV laat dit probleem op schandalige wijze op zijn beloop.


Zie ook: http://www.gmuitgevers.nl

Schrijver: George Knottnerus, 1 maart 2011


Geplaatst in de categorie: woede

4.4 met 16 stemmen 150



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
josiene van eijsden
Datum:
3 maart 2011
Ben het eens met George.
Naam:
George
Datum:
2 maart 2011
Beste Fred, ik snap dat mensen het gewoon zat zijn ondanks dat Nederland een fijn land is. Maar om nu 'links' de schuld te geven... Wanneer is 'links' nu echt aan de macht geweest? Nee, 'midden' en 'rechts' hebben net zoveel boter op hun hoofd.
Naam:
Fred
Datum:
2 maart 2011
En 'links' kijkt toe, zette indertijd de deur wagenwijd open voor Roemenen, Bulgaren, Polen en diverse andere Oostblokkers. Gezinshereniging, al dan niet via nicht of neef, een tweede, derde of vierde vrouw (met eventuele aanhang), kom maar binnen. De mensen in Nederland zijn het gewoon zat.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)