Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Zorgt de blunderende medisch specialist jarenlang voor tientallen slachtoffers, mede door zwijgen van collega's, dan 'dysfunctioneert' hij. Sla een etterbakje een blauw oog, dan is snel 'zware mishandeling' de aanklacht.

Schrijver: Len Cornelis
Inzender: len Cornelis, 6 april 2011


Geplaatst in de categorie: moraal

5.0 met 49 stemmen 807



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
5 mei 2011
Absoluut. Je maatschappelijke status bepaalt hoe snel je voor allerlei smeerlapperijen wordt vervolgd. Een oud-studiegenoot op de hockey- of golfclub wil ook nog wel eens helpen. Bij wantoestanden in zorginstellingen ontspringt de leiding vaak de dans, terwijl verpleegkundigen en verzorgenden dan worden ontslagen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
7 april 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Mooie aanvulling op de
dagcolumn: Witte Jas Horror 08-03-'11.
Ja het komt zo nu en dan bij Kassa langs, en nog wat andere programma's.....ja dat helpt!
Maar zou dat (probleem) niet meer op het hoogste altaar van onze rechtstaat als aanklacht tegen de verzwijgers van deze wantoestanden, zich moeten bevinden?
Het gaat niet eens om de fouten die worden gemaakt, maar om het zwijgen van hen die er van op de hoogte zijn.
Het is maar een vraag hoor?
Een tik aan een zielige inbreker, ja dat is wereldnieuws!
Naam:
Jacob
Datum:
7 april 2011
Je legt de vinger op een zeer pijnlijk plekje in onze "rechtsstaat".

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)