Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Ik heb er alles aan gedaan om geen kerstkaarten meer te ontvangen, maar de GAMMA denkt mij te verblijden met een zogenaamd persoonlijke 'Prettige feestdagen!'-kaartje met zo'n romantische afbeelding van die vergoddelijkte kerstman en jawel, twintig procent voordeel op een artikel naar keuze. Ik overwoog een tijdbom, maar dat hebben ze niet in hun assortiment, maar volgens mij is het de hoogste tijd!

Schrijver: Joanan Rutgers, 25 december 2011


Geplaatst in de categorie: woede

1.0 met 7 stemmen 1.066



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
26 december 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Een kerstwens of groet van of naar iemand waar je iets mee hebt, is altijd fijn om te ontvangen of te geven, en de rest... kan de boom in!
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
26 december 2011
Komisch, Günter!; jammer, Astrid, fout geprojecteerd!
Ik haat al die kerstkaarten zonder werkelijke warmte en klusgroothandels mijd ik als de pest, liever laat ik de boel verloederen en al die zogenaamde kortingen spoel ik automatisch door de WC!
Er blijven echter mensen volhouden dat de misleidende commercie geen enkel kwaad beoogt. Ik heb je gewaarschuwd...
Naam:
Günter Schulz
Datum:
25 december 2011
Email:
ag.schulztiscali.nl
...toch niet goed gezocht, Joanan. Ook met de feestdagen is het er altijd "bom"vol ;)
Naam:
astrid
Datum:
25 december 2011
het is toch juist leuk om een kerstkaart te ontvangen?
En gooi 'm anders gewoon bij het oud papier maar je maakt mij niet wijs dat jij nooit een klusmarkt bezoekt!(en van kortingen gebruik maakt)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)