Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De Canadese Rekenkamer heeft Defensie de verantwoordelijkheid voor de aanschaf van de JSF ontnomen omdat ze heel veel info achterhield. Dat zou de Nederlandse Rekenkamer ook moeten doen. In deze tijd van economische crisis is het bezopen om extreem lawaaierige toestellen aan te schaffen voor 100 miljoen euro per stuk. Tekenend voor de tunnelvisie van Defensie.

Schrijver: Hendrik Klaassens, 5 april 2012


Geplaatst in de categorie: oorlog

4.6 met 35 stemmen 407



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
George
Datum:
18 april 2012
Eens. We kunnen de vrede op een andere, betere manier bewaken en bewaren. Ook eens met mening Hendrik en Len over Jack.
Naam:
Hendrik
Datum:
7 april 2012
Email:
klaassens38zonnet.nl
Ja, Len, Jack de Vries vind ik een vreselijke vent, niet alleen vanwege de JSF, maar ook omdat hij als CDA-spin doctor Wouter Bos heeft beschadigd.
Officieel levert de JSF werkgelegenheid op, maar de opdrachten komen maar mondjesmaat binnen, heb ik begrepen. Een goed alternatief is de Saab Gripen. Half zo duur, veel minder lawaaierig. Bovendien is dat toestel al uitgetest.
Naam:
Len Cornelis
Datum:
7 april 2012
Actuele kwestie. Uitdagend verwoord. Onderschat lobby bedrijfsleven niet. JSF is werkgelegenheid en omzet. Jack de Vries: paling in emmer snot?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)