Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 10 reacties op deze inzending:

Naam:
Truus de Vries
Datum:
29 juni 2012
Email:
van-aalsthome.nl
@ Joke, wat bedoelt u daarmee?
Naam:
J.de Groot
Datum:
27 juni 2012
Email:
joke190411telfort.nl
@,Ik laat het gewoon staan, laat niets verwijderen.
Naam:
Truus de Vries
Datum:
25 juni 2012
Email:
van-aalsthome.nl
Dag allemaal die deze discussie volgen. Daar ik me erg stoor aan het feit dat mijn naam tussen aanhalingstekens staat lijkt het me tijd worden mij voor te stellen.
Mijn naam is Truus de Vries-van Aalst, getrouwd en twee dochters en drie kleinkinderen. Ik woon samen met mijn man in Maarssen. Van beroep ben ik verpleegkundige en werk als locatie verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis in Amersfoort. Naast mijn werk zet ik mij in voor de stichting 'Stop het pesten'. Voor de stichting doe ik een onderzoek naar pesten op het internet.
Zodoende bezoek ik verschillende sites. Ook hier dus en wat me hier opvalt is dat bepaalde mensen echt gepest worden.Dit vind ik echt vreselijk dat volwassen mensen elkaar pesten. Dat ik af en toe een reactie plaats onder een artikel of column van Hendrik Klaassens komt om dat ik zijn werk bewonder en graag lees. Kortom ik weet niet waarom men mij noemt en ook tussen aanhalingstekens maar ik hoop dat het nu duidelijk is wie ik ben en wat ik doe.
Ik had mevr. Joke de Groot ook een mail gestuurd om mezelf voor te stellen maar nog geen reactie ontvangen dus doe ik het zo maar.

Groet,
Truus de Vries-van Aalst
Naam:
Hendrik
Datum:
24 juni 2012
Email:
klaassens38zonnet.nl
Joke, welke Truus bedoel je? Ik heb discussies gezien waarin je begon onder je eigen naam, waarna er in dezelfde trant werd voortgeborduurd door bloggertjes met de illustere namen 'Door denkertje' en 'Rekenmeesterleerling'. Zul je beloven dat je niet weer stout zult zijn? Pas op hoor! :-)
Naam:
Truus
Datum:
24 juni 2012
Email:
van-aalsthome.nl
Beste Joke, ik zal voor jou even mijn mailadres erbij zetten.
Naam:
Truus
Datum:
24 juni 2012
Ja hoor Joke ik kan ook lezen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
23 juni 2012
Email:
joke190411telfort.nl
Jij blijft mooi niet buiten schot Günter, leuk je bewering, lekker met de humor in de weer.
Jij weet ook wel hoe het in elkaar steekt, en je kan er ook vaak nog plezier in hebben ook,
kan menigeen een puntje aan zuigen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
23 juni 2012
Email:
joke190411telfort.nl
Ik hoop dat o.a. "Truus" dit ook leest.
Naam:
Jacob
Datum:
22 juni 2012
Email:
tijsterblomlive.nl
Het valt mij erg van je tegen dat je deze bewering anoniem doet, Günther.
Naam:
Hendrik
Datum:
22 juni 2012
Email:
klaassens38zonnet.nl
Prachtig, Günter, je hebt gelijk: wie onder een pseudoniem zit te bloggen, hoeft niet op zijn reputatie te letten en kan naar hartelust uithalen naar een ander. Het pseudoniem werkt dan als een schild waarmee de klappen worden afgeweerd.
Een heel bijzonder soort anonieme bloggers zijn de mensen die in een discussie eerst onder hun eigen naam reageren en dan plotseling overschakelen op een pseudoniem om hun woorden kracht bij te zetten. Dat is je vast al eens opgevallen. :-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)