Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 9 reacties op deze inzending:

Naam:
Fonger Betjes
Datum:
27 september 2012
Tja, commentaartjes van Elizabeth worden steeds vreemder. Kan iemand mij vertellen wat de meerwaarde is van zo'n nietszeggende reactie?

Ik zie het niet, ik hoop dat Elizabeth het wel ziet. Maar ik betwijfel dat. Stijlen verschillen natuurlijk, maar een beetje meer inhoud en minder gebruik van tuthola zinnetjes, dat is wel leuker, hoor.

De combinatie illustratie en bewering vind ik in dit geval overigens juist mooi en veelzeggend.
Naam:
J. de Groot
Datum:
18 september 2012
Email:
joke190411hotmail.com
Aan hen met een goed woord, bedanken mag niet dus...
zo maar!
@ Günter, nu moet ik blozen!

(ps. het is een schilderij)
Naam:
Günter Schulz
Datum:
17 september 2012
Email:
ag.schulztiscali.nl
Ben het eens met Monique: "Kort en mooi", en net zo puur "Joke" als haar prachtige tekening. Hoelang ziften we nog muggen, is olifantenziften te veel werk? ;)
Naam:
Elisabeth
Datum:
16 september 2012
Tja, ze worden steeds korter. Kan iemand mij vertellen wat de meerwaarde is van zo'n bewering? Ik zie het niet, ik hoop dat mevrouw De Groot het wel ziet.
Smaken verschillen natuurlijk maar een beetje meer inhoud is wel leuker hoor.
Naam:
Rosa
Datum:
16 september 2012
Helemaal eens met Monique, ik zou zelfs een t achter "zich" plaatsen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
16 september 2012
Email:
joke190411hotmail.com
Goed Monique, heb je gelijk in, kan misschien beter "ook" meer passen?!
Naam:
J.de Groot
Datum:
16 september 2012
Email:
joke190411hotmail.com
Deze bewering/ afbeelding,
is eigenlijk dubbel, roos in de rozenknop,
van het een komt het ander.
Net als in het leven en de dood.
Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
16 september 2012
Email:
klaassens38zonnet.nl
Ik vind deze bewering niet origineel of bijzonder, maar de tekening eronder vind ik eerlijk gezegd wel mooi. In de groene knop zit de bloem al opgesloten. Knap getekend.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
16 september 2012
Email:
moi636yahoo.com
Kort en zo mooi. Zou die tweede "al" weglaten.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)