Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
14 december 2013
@Knud
Dank voor het uitleggen van mijn bewering!
Dat is precies wat ik bedoelde.
De humor kan ook verschillen,... JA!
Naam:
Günter Schulz
Datum:
13 december 2013
Goed Knut (zo beter?), je hebt je punt gemaakt en, om eerlijk te zijn, was een mogelijkheid zoals door jou beschreven niet bij mij opgekomen. Dat is inderdaad triest en ik vraag je dan ook die slakken te willen vergeten.
Blijft de oprecht bedoelde vraag over (maar nu zonder kwinkslag): waarom vinden wij geen enkele inzending onder jouw naam op deze site? (Het gebruiken van een alias zou natuurlijk een mogelijkheid kunnen zijn).
Ik zou bijvoorbeeld best iets meer willen lezen over jouw ervaringen met dieren, wier baasje er niet meer is.
Naam:
Knut Knutsen
Datum:
13 december 2013
@Günter, J. de Groot: in plaats van kritiek te pareren met een jij-bak, zou je ook kunnen vragen waarom iemand een dergelijke bewering slecht vindt.
De reden waarom ik deze inzending erg goedkoop vind, is dat dit niets met humor te maken heeft, maar met spot. Kennelijk vindt mw. De Groot het héél grappig dat een dier zijn baasje mist. Ik heb zelf een tijdje honden verzorgd waarvan het baasje pas was overleden. Ze waren lusteloos en duidelijk aangeslagen. Dat is helemaal niet iets waar je om kunt lachen, integendeel.

Wie zoiets grappig vindt, heeft niet alleen geen gevoel voor humor, maar vindt het kennelijk ook nog grappig dat dieren veel om mensen kunnen geven en zich erg rot voelen als hun baasje er niet meer is. Dat is heel iets anders dan op alle slakken zout leggen, heer Schulz.
Naam:
J.de Groot
Datum:
13 december 2013
Ha,ha...die Knut, ik word weer op mijn wenken bediend, dat bedoel ik nu!
Humor hoeft niet leuk te zijn!
Naam:
Günter Schulz
Datum:
13 december 2013
Inderdaad, heer Knutsen. Men kan ook op iedere slak zout leggen - kwestie van smaak!
Waar zijn Uw "niemendalletjes" op deze site te vinden? :)
Naam:
Knut Knutsen
Datum:
12 december 2013
Smaken verschillen. Wie dit een geweldige bewering vindt, heeft daartoe het volste recht. Maar wat mij betreft hoort dit niemendalletje niet op deze site thuis.
Naam:
Ivan
Datum:
12 december 2013
Email:
grud-ivanhotmail.ph
Klopt Joke, één van mijn pups poept iedere nacht op de deur mat, ha ha ha ha

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)