Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het is goed dat dit kabinet eindelijk zijn spierballen laat zien en 8 Nederlandse F-16's naar het Midden-Oosten stuurt om mee te helpen in de strijd tegen de islamitische moord- en martelbendes van ISIS.
We lopen daardoor een verhoogd risico op aanslagen, maar laf aan de kant blijven staan is al lang geen optie meer.


Zie ook: http://nos.nl/op3/artikel...andse-f16s-gaan-naar-irak.html

Schrijver: Regatta, 25 september 2014


Geplaatst in de categorie: oorlog

3.3 met 12 stemmen 648



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Regatta
Datum:
27 september 2014
@Fred: je hebt gelijk, in feite bestrijden we ISIS vooral uit eigenbelang.

@ Joanan: klopt, ISIS heeft geen luchtmacht en nauwelijks luchtafweergeschut. Uiteindelijk zullen grondtroepen moeten worden ingezet; dat is onvermijdelijk.
Wilders is vast blij dat ook Nederland ISIS gaat bombarderen. Toch heb ik geen hekel aan moslims, maar wél aan deze woeste horden die middeleeuwse wreedheden begaan vanuit een verknipte interpretatie van de Koran.
Naam:
A vd Aa
Datum:
26 september 2014
Nu kunnen we nog.....
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
26 september 2014
De vrije landen zijn zeker al heer en meester met hun geavanceerde luchtmacht. Vooralsnog is er nog geen enkele I.S.-straaljager gesignaleerd! Om al die landstrijders te pakken te krijgen, zullen er ook grondtroepen naar toe moeten, want ik ben bang, dat het te lang gaat duren om die Iraakse soldaten gevechtsklaar te maken.
Mooi, Regatta, toch een beetje in de lijn van Wilders hé?!...
Naam:
Fred
Datum:
25 september 2014
Uiteindelijk moeten we toch onze dijken beschermen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)