Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen over humor

Een vaderloos kind kan soms een kind van JHWH zijn.

Schrijver: Wilma de Bruïne, 7 oktober 2014


Geplaatst in de categorie: humor

2.2 met 10 stemmen 1.003



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
13 oktober 2014
Ga nog maar even door Heilloos, misschien kom je er wel.
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
13 oktober 2014
Ja inderdaad... ik begin dit pseudo-religieuze gereutel nu inderdaad humoristisch te vinden...
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 oktober 2014
Geen mens is een kind van JHWH dan die mens die in de voetsporen van Jezus wandelt. De opvatting dat iedere mens een kind van JHWH is, is de arrogantie die de mens eigen is om zichzelf boven Hem te stellen. Als mens zijnde kun je Hem smeken, in gebed, om zijn kind te mogen zijn. Echter ,volg je als mens niet de voetsporen van Jezus dan wordt jouw smeekbede afgewezen. En waarom, omdat de mens slechts door Jezus tot zijn Vader kan en zal komen. Jezus heeft gezegd: "Mijn Vader en Ik zijn een, maar mijn Vader is groter dan Ik , alleen door Mij kunt u tot mijn Vader komen. Joanan en Heilloos ik zou heel graag willen dat jullie Hem niet zo door het slijk halen. De categorie "humor" is een middel tot een doel.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
10 oktober 2014
Het heeft te maken met de interpretatie van het begrip Vader en het begrip kind.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
8 oktober 2014
We zijn allemaal kinderen van God en allemaal kinderen van een vader. Vaderloze kinderen bestaan niet, dus begrijp ik de reactie van de edele heer Heilloos heel goed, want zijn heilzame reactie doet je de zogenaamde humor andermaal vergaan!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
7 oktober 2014
Ja Heilloos wat is niet humoristisch aan deze bewering?
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
7 oktober 2014
Daar waag ik toch écht aan te twijfelen... mijn kinderen zijn geen van allen vaderloos.
Wél raak ik sprakeloos door dit soort flauwekul beweringen. En waarom geplaatst in de categorie 'humor'? Kunt u ook uitleggen wat aan deze bewering humoristisch is?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)