Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Ingekapseld door Rutgers en Broeckx en WdB, afgewisseld met reliPH. Ik krijg het er benauwd van.

Schrijver: Fred, 10 oktober 2014


Geplaatst in de categorie: overig

3.8 met 16 stemmen 281



Er zijn 12 reacties op deze inzending:

Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
12 oktober 2014
Email:
gabrielamommersyahoo.com
Voor Fred, T. Petter(s) en I. Broeckx:

Onze grootste angst is niet dat we ontoereikend zijn, maar dat we onmetelijk krachtig zijn.

We vragen ons af :
” Wie ben ik, dat ik briljant, talentvol en geweldig zou zijn ?”
Maar waarom zou je dat niet zijn?

Je bewijst de wereld geen dienst door je kleiner voor te doen dan je bent.
Er is niets verlichtends aan jezelf kleiner te maken om te voorkomen dat anderen zich in jouw aanwezigheid onzeker voelen.

We zijn geboren om het Licht dat in ons schuilt, te manifesteren.
Dat Licht bevindt zich niet enkel in sommigen van ons, maar in ieder van ons.
En als we ons eigen Licht laten schijnen, geven we anderen onbewust toestemming om hetzelfde te doen.

(vrij vertaalde korte bewerking van de bekende quote van Marianne Williamson uit haar boek 'A Return to Love')

Link naar Engels gesproken volledige versie:
www.youtube.com/watch?v=6YsNw64H1Ew
Naam:
I. Broeckx
Datum:
11 oktober 2014
Beste Fred,
Ik vind/vond toch al dat ik teveel ruimte innam,
ik wil mijn publicaties best om de 14 dagen doen
plaatsvinden. Wat vind je hiervan?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 oktober 2014
Nou Fred, ik vind dat jij behoorlijk aan het zelfpijpen bent in jouw reactie op Joanan. Gezien deze bewering die jij hebt geplaatst krijg ik de indruk dat ik met jou geen medelijden hoef te hebben. Weet je zeker dat bij jou de jaloezie geen rol speelt.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
10 oktober 2014
Zeg Fred, ik vind jou nu wel wat kinderachtig.
Naam:
T.Petters
Datum:
10 oktober 2014
Mevrouw G.Mommers wat daar op tegen is, is dat J.R. zoveel ruimte krijgt en neemt, ook in zijn reacties hoe lang en vaak ook, dat is er op tegen.
Dat heet: met 2 maten meten.
En inderdaad U weet niet alles.

Ps. En ja, er bestaan héél lenige mensen.
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
10 oktober 2014
Email:
gabrielamommersyahoo.com
@Monique: Ik heb de indruk dat mensen hier op deze site over het algemeen ruim kans krijgen zich te laten zien. Maar wellicht weet ik niet alles, ik ben er soms even een periode en dan weer een periode niet, dus ik kan iets gemist hebben.
Maar voor wat het waard is: misschien is het ook een kwestie van de kans gewoon nemen, en schijt hebben aan wat een ander ervan vindt. Dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Maar we schrijven hier allemaal zonder elkaar echt te kennen. Met wat je schrijft, roep je altijd een reactie op. Een reactie die vaak meer zegt over degene die reageert dan over jou of wat je hebt geschreven. De keus is aan jou om je er wel of niet iets van aan te trekken.

@Fred: Ik begrijp je opmerking naar Joanan wel, want hij neemt veel ruimte. Maar wat is daar eigenlijk mis mee? Misschien is daar alleen iets mis mee in de ogen van mensen die dat zelf niet of niet zo gemakkelijk doen? We ergeren ons vaak aan iemand die iets doet wat wij onszelf niet toestaan.
Ik zou zeggen: neem alle ruimte hier die je hebben wilt, Fred, wees net zo gul met je teksten als dat je de ander verwijt, daar is namelijk niks mis mee. Gewoon doen. Uit je kapsel breken, je bent er zelf ingekropen, je kunt er zelf ook weer uit.

Overigens moet je verdomde lenig zijn om jezelf te kunnen pijpen, maar dat even terzijde!
Naam:
Wilma
Datum:
10 oktober 2014
Maar Fred, niet praten tijdens andermans gebed.
Naam:
T.Petter
Datum:
10 oktober 2014
Wat een arrogantie meneer Rutgers, mensen die zichzelf héél ontwikkeld 'vinden' mogen dus de hele site vol kladden?
Naam:
Günter Schulz
Datum:
10 oktober 2014
GS leeft met je mee; een paar BB's kunnen jouw klachten verlichten ;)
Naam:
Monique Methorst
Datum:
10 oktober 2014
Email:
moi636yahoo.com
Als er iemand zich niet zozeer verder hoeft te ontwikkelen, maar meer de kans krijgen wat te laten zien, is het Fred wel.
Naam:
Fred
Datum:
10 oktober 2014
Misschien moet jij iets minder zelfpijpen, ruimte geven aan mensen die ook iets te zeggen hebben.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 oktober 2014
Misschien moet je jezelf eens wat meer ontwikkelen...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)