Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De bloedige aanslag in Parijs op het politieke, controversiële blad Charlie Hebdo is een keiharde klap voor mensen die houden van vrijdenken en vrijschrijven.

Schrijver: O.U. Deis, 7 januari 2015


Geplaatst in de categorie: misdaad

3.9 met 14 stemmen 183



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
nita
Datum:
8 januari 2015
In plaats van 1 minuut stilte vanuit respect voor de slachtoffers kies ik voor een minuut vrij spreken!
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
8 januari 2015
Totaal niet mee eens! Het is juist een eyeopener om nog extremer en onverschrokkener de vrije geest op artistieke wijze te manifesteren!...
Naam:
Monique Methorst
Datum:
8 januari 2015
Email:
moi636yahoo.com
Absoluut.
Naam:
Fred
Datum:
7 januari 2015
Vandaag is de hofnar vermoord.
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
7 januari 2015
Email:
gabrielamommersyahoo.com
Ik zag net het filmpje op tv van de agent die ze in koelen bloede neerschieten, de nog ongecensureerde versie, dat ze hem ook nog door zijn hoofd schieten als blijkt dat hij nog leeft. Ik werd er misselijk van. Je krijgt zo'n beeld niet meer uit je hoofd. De tweede keer plakte ze dat beeld ook af. Er zal een kind naar kijken. Die slaapt weken niet meer, durft de straat niet meer op. Ik eigenlijk ook niet. Net als een paar maanden geleden, toen ze zeiden dat militairen in openbaar vervoer geen uniform meer mochten dragen, voor hun eigen veiligheid. Ik moest de dag erna met de trein. Je zit toch even niet zo lekker. Niveau van terreurdreiging in Frankrijk is nu maximaal. Het is wel verdomd dichtbij allemaal.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)