Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het etaleren van al 'jouw' kennis
wil niet zeggen dat je een wijs mens bent.
Het is maar hoe je iets beziet.

Schrijver: J.de Groot, 11 mei 2015


Geplaatst in de categorie: individu

2.9 met 22 stemmen 253



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Jetteke
Datum:
5 juni 2015
Mooi gezegd. Het valt mij op dat een zekere dame voornamelijk negativiteit ten toon spreidt i.p.v constructieve kritiek geeft.Daarnaast zie ik van haar hand weinig of niets voorbij komen.
Misschien is het onderstaande wat ik op Wikipedia gevonden heb iets voor haar inzake constructieve kritiek.

Constructieve kritiek (ook wel "positieve" of "opbouwende" kritiek genoemd) is het gegrond en beargumenteerd geven van een mening over het werk van anderen, met als doel het helpen van die ander in het verbeteren van zijn werk. Een bijkomend effect is over het algemeen dat er een positieve omgeving wordt gecreëerd door de positieve grondhouding van de criticus.
Ik wens haar veel succes met dit leerdoel.
Naam:
marcel
Datum:
13 mei 2015
Als de erudiete poëziepandit spreekt moeten de domme stervelingen zwijgen en luisteren. Want hij heeft het licht gezien.
Naam:
J.de Groot.
Datum:
12 mei 2015
@ J.R.
Een betere bevestiging van mijn bewering had ik me niet kunnen wensen.
Verder wens ik geen enkele discussie met jou aan te gaan.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
12 mei 2015
Ik betwijfel het ten zeerste, dat jij 'The Doors of Perception' van Aldous Huxley hebt gelezen, laat staan dat je net als Aldous geestverruimende drugs hebt gebruikt! Je blijft namelijk maar in kleine, pathetische, duf-jaloerse kringetjes rond draaien!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)