Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
29 oktober 2015
Kedengedeng kedengedeng, kedengedeng, kedengeng, kedengedeng, kedengedeng, hoe-hoe???

De politieke hoftuinen zijn m.i. dichtgegroeid met de lianen van belangen, de struikgewassen van regels, de opgeschoten scheuten van ambities en incompetentie en de spinnenwebben van conventies. Kortom er wordt al decennialang niet meer nagedacht, laat staan voorgedacht. Men is zo beklemd door de fuik waarin de politiek is vast komen te zitten, en bang om de werkelijkheid van de wereldmensensituatie onder ogen te zien of aan te kaarten, dat we niet verbaasd moeten zijn als dit soort larmoyante vertoningen -waaraan naïeve novicen in de politiek als mevrouw Mansveld en miljarden aan belastinggeld van arme en machteloze mensen worden opgeofferd- nog jaaaaaaren (als rammelende treinstellen) zullen voortdenderen....
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
29 oktober 2015
Hoezo? Haar falen is toch duidelijk. Ik vind niet dat zij tot in den treure in de publieke schandpaal moet. Er is daar meer te doen dan haar fouten tot op het bot te analyseren. Dat zij openlijk moet boeten en door het stof gaat, is op zich al meer dan genoeg getoonde excuses. Ik neem mijn hoge hoed voor haar af. Chapeau!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)