Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
An Terlouw
Datum:
26 december 2015
Daarom draag ik maar geen horloge meer....tijdloos dus.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
23 december 2015
In het tv-programma 'Joris Kerstboom' kwamen de ouders van een jong gestorven meisje aan het woord. Zij heeft zichzelf voor de trein gegooid, omdat ze zichzelf als een pechvogel beschouwde. Volgens haar moeder was ze superlief en altijd oordeelloos jegens mensen, maar ze kon de huidige, digitale snelheid van onze dolgedraaide maatschappij niet bijbenen. Ik heb spontaan om haar gehuild. Onze jongeren worden tegenwoordig overspoeld door onzininformatie en opgedrongen onzinacties. We zijn de totale gekte nabij met al die dwingende apparaten. De meest gevoelige mensen gaan daar aan kapot. Zij zijn de eersten. Echt menselijk contact wordt op systematische, technische wijze uitgebannen. En daar komt de angst voor fysieke aanrakingen nog eens bij. Dit is het.
Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
21 december 2015
'Panta rhei', alles stroomt. Absoluut. Maar dat gaat tegenwoordig vaak met zo'n razende vaart, dat het een kwestie wordt van 'We moeten vliegen, rennen, vallen, opstaan en weer doorgaan'.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
21 december 2015
Rust roest en panta rhei, neem daar dan nog maar 24-uurs Klok-bier bij!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)