Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Zoals jongeren onder de 18 niet mogen autorijden, zo zou het ook voor ouderen boven de 80 niet mogelijk moeten zijn.
De spookrijder (83) - die op de snelweg tussen Antwerpen en Breda 10 km lang op de verkeerde weghelft reed - is een triest voorbeeld in een lange rij van senioren die het door verminderde fysieke en psychische vermogens het hedendaagse verkeer niet meer aankunnen.

Schrijver: O.U. Deis, 28 december 2015


Geplaatst in de categorie: verkeer

2.6 met 13 stemmen 102



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
29 december 2015
Volkomen oneens met de bewering. Alle tachtigjarigen worden om de zoveel jaren medisch gekeurd voor de verlenging van het rijbewijs. Ik denk dat zij als groep in het verkeer mogelijk de meest veilige weggebruikers zijn. Ervaren rijders die niet met 130 door de bocht scheuren. Misschien zou die keuring ook eens voor alle jonge mensen verplicht moeten worden. Inclusief gebruik van drugs, alcohol, enz.!
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
28 december 2015
Er zijn 18-jarigen, die reageren als 80+-jarigen en er zijn 80+-jarigen, die reageren als 18-jarigen. Het ware probleem is dan ook het autoverkeer op zich.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)