Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 10 reacties op deze inzending:

Naam:
zeikerd
Datum:
19 maart 2016
Heerlijk zo een bewering. Er zijn mensen die plassen ( echt waar hoor) , maar er zijn nog steeds mensen die die beweren dit niet te doen. Er zijn zo veel 'zeikerds' echter die reageren op zo een geweldige bewering.
Naam:
J.de Groot
Datum:
19 maart 2016
Einde discussie!
En dat laat ik ook graag zo.
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
18 maart 2016
Je maakt inderdaad zelf uit wat je schrijft en hoe en wanneer, Joke, dat is helemaal waar. Maar als je hier op deze site blijft stampvoeten als een klein kind dat van papa redactie haar zin niet krijgt, dan kun je verwachten dat je daar van mij juf-reacties op krijgt. En dat zal ik dan ook blijven doen, met of zonder bezem!
Naam:
J.de Groot
Datum:
18 maart 2016
Mevrouw Mommers: pak uw bezem en vlieg op!

Ik maak zelf wel uit wat ik schrijf, hoe en wanneer.
Ga ergens anders de 'JUF uithangen'!

Einde discussie.
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
17 maart 2016
Joke, je hebt het afgelopen jaar alleen maar beweringen en hartenkreten geschreven die ofwel de regels, ofwel de redactie, ofwel de schrijvers, of de hele site hier in twijfel trekken. Als wij het allemaal zo slecht doen, waarom laat je ons dan niet eens zien hoe het moet. Gebruik je creativiteit eens positief en schrijf zelf een mooie column of een mooi verhaal.
En laat het thema van de 'site' dan eens los, want je klinkt als een kapotgedraaide grammofoonplaat, en de krassen zijn niet meer om aan te horen. Verzin eens iets nieuws en verras ons positief!

'Be the change you want to see in the world'
~ Gandhi
Naam:
J.de Groot
Datum:
16 maart 2016
"als je het zo vervelend vindt hier, blijf dan weg."

Dat is nu exact wat veel lezers/schrijvers dus doen.
Valt het kwartje nu misschien?

En dan komt de terechte vraag in beeld van de redactie: doorgaan of sluiten of...?
Blijft het uitgangspunt van de redactie 'vasthouden aan eigen oude principes/spelregels' of gaat de boel op de schop.
Dat is een vraag die gewoon inherent is aan het hedendaagse tijdsbeeld.
Het is er op of er onder dan, de tijd zal het nu leren.
En ja, ik blijf af en toe mijn kop om de hoek steken: of het u nu aanstaat of niet!

Ik dank u voor uw aandacht.
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
16 maart 2016
Joke, als je het zo vervelend vindt hier, blijf dan weg. Ik meen het. Je komt alleen maar zeuren en zeiken om de zoveel tijd. Als je werkelijk deze site een warm hart zou toedragen, dan zou je iets leuks schrijven. Maar al je doet is alles hier afkraken. Dat jij het vervelend vindt steeds dezelfde namen hier te zien, dat weten we nu wel. Op alle andere sites schrijven ook steeds dezelfde namen. Dat gebeurt nu eenmaal op sites. Ik schrijf alleen hier, dus mij zie je alleen hier. En ik heb geen behoefte aan jouw steeds weer terugkerende gezever over alles wat je niet bevalt. De redactie vroeg om mee te denken. Ze hebben een aantal aanpassingen gedaan. Blijkbaar niet genoeg voor jou. Blijkbaar niet jouw suggesties overgenomen. Jammer dan. Accepteren en gewoon leuk verder schrijven. En als je dat niet kunt opbrengen, ga dan ergens anders wat leuks doen. Je negativiteit over wat mensen doen die hier wel nog schrijven, hangt me echt mijlenver m'n keel uit.
Naam:
J.de Groot
Datum:
16 maart 2016
Email:
degrootjoke27gmail.com
Bij uw koddige verhaaltje hierboven mag ik vaststellen dat u blijkbaar iets ontgaat, Mevrouw Mommers!

"Andere schrijvers doen hun best de site open te houden"

Dat is nu net het probleem mevrouw.
Een handjevol schrijvers die hier continu hun
zielenroerselen droppen dát is nu net het probleem!
Schouders er onder heet dat dan, het enige wat daarmee bereikt is, is nog meer van hetzelfde met steeds dezelfde namen.
Elkaar ook continu van reacties voorzien, een soort van ouwe jongens krentenbrood onder elkaar, met hier en daar een botsinkje ach ja.
6 (dagcolumns niet mee gerekend) tabbladen met overal een groot deel van dezelfde namen dag in dag uit, zeer boeiend allemaal.

Bij gebrek aan een groter aantal inzenders/schrijver/lezers die op de site nog wat zouden willen schrijven maar niet deelnemen om welke reden dan ook, is het een heel karig geheel geworden.
Zo nu en dan komt er wel eens wat nieuws binnen druppelen maar die nemen al gauw weer de benen.

Ook zijn er een paar schrijvers die gewoon hun inzendingen hier plaatsen, met vaak heel leuk en goed werk of soms ook niet, maar gewoon hun ding doen, en verder niet zeuren.

Daarnaast nog even dit: Het sluiten van de site "nederlands.nl" was het idee van de redactie zelf!
Die vroeg om meedenken en veranderen, ik zie geen veranderingen tot nog toe.

Dus: ze namen een glas deden een plas en alles bleef zo als het was!

Klopt toch mevrouw?

Je moeilijk hé een beetje HUMOR...
Naam:
Jacob
Datum:
16 maart 2016
Ik stel vast dat je wel degelijk iets beweert -)
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
16 maart 2016
Daar hebben we Joke de mol. Ze denkt dat ze in het programma 'wie is de mol' zit, en dat ze de site zoveel mogelijk moet saboteren. Andere schrijvers doen hun best de site open te houden; Joke doet haar best de site dicht te krijgen. Ze draagt niet bij aan verhalen of columns schrijven over actuele of andere onderwerpen, maar komt alleen af en toe even over de site zeiken om haar pissig geurtje achter te laten. 'Joke was here', zou ze op de muur van het toilet kunnen schrijven. Nou, we hebben je weer geroken, we hebben je weer gezien, we hebben je weer gehoord, Joke. Laat je ons nu weer even een maand of drie met rust? Fijn!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)