Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Ik heb vooralsnog veel meer vertrouwen in de woorden van Comey dan in de beweringen van Trump.
Hopelijk komt Trump met ongemanipuleerde bandopnames zodat objectief valt na te gaan wie van de twee heren het dichtst bij de waarheid spreekt.

Schrijver: O.U. Deis, 10 juni 2017


Geplaatst in de categorie: misdaad

3.1 met 8 stemmen 812



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 juni 2017
De weledele heer James Comey is absoluut geen komediant. De integriteit en betrouwbaarheid straalt volop van hem af.
Dat in tegenstelling tot het grote, alsmaar groter wordende liegbeest Donald Trump, die van liegen zijn favoriete hobby heeft gemaakt. En niet alleen van liegen, maar ook van bedriegen. Mafkees Trump doet aan alle huichelarij-middelen om maar meer cash naar binnen te slepen. Als geldwolf is hij nog erger dan Dagobert Duck, die nog wel eens zijn zwakke momenten toont. Iemand die het milieu en de toekomst van de aarde (waar iedere dag meer diersoorten uitsterven!) negeert door nog meer fossiele brandstoffen te produceren en verderfelijke wapens aan heetgebakerde oosterlingen te leveren, is zeker niet te vertrouwen, ook niet in de uitverkoop van zijn land aan Rusland.
Trump is echt een gevaarlijke gek. Nodig om de gevestigde, gezapige orde wat te breken, maar inmiddels meer dan rijp voor de sloop en de stortbelt.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)