Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen over discriminatie

Ik kan niet inschatten wat het betekent dat de charismatische leider van Forum voor Democratie Baudet urenlang gesproken heeft met de Amerikaanse rassenscheider Jared Taylor.
Als Thierry Taylor er urenlang heeft van proberen te overtuigen dat diens geestelijke instelling volstrekt niet pluis is, dan lijkt me daar niets op tegen.
Bovendien een compliment voor Taylor dat hij wilde praten met iemand van Indische bloede.

Schrijver: O.U. Deis, 20 december 2017


Geplaatst in de categorie: discriminatie

3.0 met 8 stemmen 356



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
22 december 2017
Hee Deis, ik begrijp je wel i.t.t. de vorige reacties.
Naam:
Karel Jong
Datum:
21 december 2017
Deis kan iets niet goed inschatten. Deis hoopt desondanks op integere overtuigingskracht van Baudet. Vervolgens komt plots een konijntje uit een wonderlijke hoge hoed: de rassenscheider krijgt een compliment van Deis. Waarom? Omdat de zeer betwiste Taylor praat met 'iemand van Indische bloede'. Mikt Deis zo niet een rare gedachtekronkel op de lezerstafel van deze site?
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
20 december 2017
Ik kan dat wel inschatten, want beide hoogmoedswaanzinnigen zijn extreem-rechtse racisten. Hoezo is die narcistische dandy 'charismatisch'? Hij is een irritante dweper!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)