Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Thierry Baudet, partijleider van Forum voor Democratie in de Tweede Kamer, verwachtte dat zijn partij tussen de zes en tien zetels zou halen in de gemeenteraad van Amsterdam.

Wat bewoog Thierry als een maniak een overwinningsdans uit te voeren toen zijn partij slechts 3 zetels bleek te halen?
Hij lijkt niet alleen medebestuurders, sponsoren, provinciale meedenkers en potentiële kiezers te zijn kwijt geraakt maar vooral zichzelf.
Zal Thierry zijn neus te diep in het 'vanillezakje' hebben gestoken?


Zie ook: http://www2.nhnieuws.nl/n...y-baudet-danst-van-vreugde-na-

Schrijver: O.U. Deis, 24 maart 2018


Geplaatst in de categorie: politiek

4.0 met 4 stemmen 656



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
26 maart 2018
@Deis: de correctheid-mores in politiek zombieland en de zogenaamd objectieve, maar verraderlijke misleiding van de NRC (en alle andere krampen), tezamen met de praathoofden van de tv, zorgen er namens de Nederlandse Staat voor dat je denkwijdte precies zo beperkt blijft als toegestaan is, en dat de reikwijdte van je mening even benauwd is als alles wat wordt voorgekauwd door de spraakmakers van onze gecensureerde media.
Naam:
O.U. Deis
Datum:
26 maart 2018
In de Weekeinde-bijklage van de NRC las ik zondag een uitgebreide reportage over het doen en laten van Thierry Baudet.
Aanbevelenswaardig om te lezen.
Met de verdeling rechts-links (in mijn ogen een verouderd concept, maar dat tussen haakjes) heeft dat volgens mij niets te maken.
Wel met kwaliteit van politici, voor wie je respect zou moeten kunnen opbrengen.
Het dansje van Thierry heeft daar niet aan bijgedragen...
Naam:
Jetteke
Datum:
26 maart 2018
Leven en laten leven misschien?
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
25 maart 2018
Zo'n vorm van pseudo-euforie kan alleen bij teveel cocaïne-gebruik en/of Xtc-gebruik en/of wietgebruik. Al is manische depressiviteit ook een optie.
Naam:
Ton Hettema
Datum:
25 maart 2018
O, wat zijn de zogenaamd kritische, zogenaamd linkse, zogenaamd empathische Nederlanders toch kleinzielige, bekrompen, kilhartige en eenkennige, arrogante en bewust verdachtmakende gifslangen!
Alsof ze zich niet kunnen voorstellen dat hun object van minachting en hoon een medemens is met idealen, gevoelens, vrijheid van gedachten en ideeën, oprechte intenties en verschoond is van alles wat deze verkrampte haatdragers hem proberen aan te wrijven.
Ik walg van deze hele, zogenaamd linkse, progressieve, meelevende stroming, die alles vertegenwoordigt wat ze zegt niet te (willen) zijn.
Maar ze lijkt zo dolgedraaid in haar eigen bedachte 'gelijk', dat zelfs een onschuldig dansje van enthousiasme moet worden gemaakt tot iets afkeurenswaardigs, verderfelijks en kwalijks.
Om dat waanidee dan tenslotte overal rond te bazuinen: in kranten, op tv, op forums, op sociale media.
Maar och wat zijn ze bang voor Thierry l' affront..

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)