Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
31 maart 2018
Zo´n toelage is echt niet overdreven, beste Stavros, je moet niet vergeten dat zo´n prins behoorlijk wat overheadkosten moet ophoesten: een representatief vervoermiddel -zowel voor land, voor zee, als voor in de lucht- bij z´n stand passende kleding, schoeisel, woonlasten, reiskosten, personeel, zwijggeld/steekpenningen aan de pers en de paparazzi, drankgeld, hotelkosten, declaraties van courtisanes, belastingconsulenten, etcetera..
Daar hou je dan weer geen rekening mee..
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
31 maart 2018
Deze officiële mafkees is Kapitein-ter-Zee bij de Belgische marine. Niet door eigen verdienste, maar omwille van zijn rol als prinsje Brekebeen. Om zijn imago wat te compenseren en te maskeren. Ongeveer het enige waar hij mee kan pronken. Nu deed hij dat onlangs in de Chinese ambassade, wat volgens het kabinet zeer ongepast was. Vandaar die 15% korting op zijn riante uitkering. Maar zonder die korting blijft de rest nog steeds weggegooid geld. Het is immers maar wachten op zijn volgende stupiditeit. Echt een triest kluchtfiguur en geen reclame voor de marine.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)