Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Balletje breed

Zelden een wedstrijd gezien waarbij de overwinning zo onterecht was als bij Nederland - Japan (2-1).

Wat de bondscoach met name kan verbeteren is dat de backs opstomen naar voren en zich niet beperken tot opnieuw een balletje breed.
Laat ze desnoods een video zien van Krol en Suurbier!

En nog een tip: stel Lineth Beerensteyn op in de aanval: zij zorgt voor dynamiek en kracht.

Schrijver: Victor S., 26 juni 2019


Geplaatst in de categorie: sport

4.5 met 2 stemmen 124



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
catrinus
Datum:
1 juli 2019
Nee Marja Victor heeft er niet echt kijk op. Hij heeft gelijk Japan was beter. Maar met opstomen backs waren we echt helemaal afgedroogd. Shanice heeft nog geen geluk, maar wie weet. Onze grote ster Lieke Martens bakte er de vorige wedstrijden niets van en zie met een zere teen is ze weer een beetje de ster. Let maar op tegen Zweden staat Shanice er.
Naam:
An Terlouw
Datum:
30 juni 2019
Ik vond het een prima wedstrijd, die misschien beter had gekund maar geen enkele wedstrijd is eender!
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
27 juni 2019
Je laat Shanice van de Sanden wel heel erg snel vallen.
Naam:
Marja Raadt
Datum:
26 juni 2019
Kunnen we niet beter jou als bondscoach inhuren, Victor?!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)