Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De oplettende mens kan in deze coronadagen veel leren over de tot nu toe verborgen agenda's van de schaapswolven in de Besloten Vergaderkamertjes van de Globalistische Directoraten en Dictatoraten. De Bestuurderen, Opperbankieren, Industriekapiteinen, Bovenkamervoorzitters en Overkoepelende-Maatregel-Beslissers hebben nu een perfect alibi om hun allang op stapel staande Massa-Beheersings-Instrumenten vervroegd en zonder tegenstand met volle kracht te implementeren...

Schrijver: Ton Hettema, 11 maart 2020


Geplaatst in de categorie: politiek

3.0 met 3 stemmen 85



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Maxim
Datum:
21 maart 2020
Nou mnja...ik dacht eigenlijk dat ze daar al volop mee waren begonnen sinds de Germaanse eenwording, het verdrag van Maassluis, en alles wat daarop volgde; van Kuifje in Dalmatië, de OTAN in de Balkan, de verdwenen tweelingpieken in Madhatter tot de onneembare veste van Pluto in Tora Bora en het vuurwerk van de zandhazen in de woestijnstorm van Dierak met als ultieme triomf de Liegman broeders en de verkwanselde miljarden...
kortom, de film terugspoelend kunnen we nog heel wat tegemoetzien van de antichrist...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)