Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Brandstichters van zendmasten

Het ligt voor de hand aan te nemen dat brandstichters van zendmasten te vinden zijn in kringen van complotdenkers.
Omdat het levensgevaarlijke acties betreft is het verstandig dat de AIVD infiltreert in deze kringen.
Te denken valt aan complotdenkers op het gebied van straling, corona, inentingen etc.
Daar bij deze groepen mensen iedere vorm van wetenschappelijk denken en handelen uit den boze is, is er slechts één remedie: opsporen en adequaat straffen.

Schrijver: Marja Raadt, 23 april 2020


Geplaatst in de categorie: misdaad

4.0 met 4 stemmen 150



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
23 april 2020
Medemilieubeschermers, goed werk, chapeau!
Naam:
Ton Hettema
Datum:
23 april 2020
Complotten zijn zo oud als de mensheid.
Het beste en oudste middel van samenzweerders om een grote massa medestanders te werven om te voorkomen dat hun complot wordt onderzocht en eventueel ontrafeld, is om de complot-onderzoekers voor gekke, dwaze, spokenjagers uit te maken. Intussen beseffen de gerecruteerde goede zielen niet dat ze worden gebruikt als buffer om de kwalijke praktijken van de samenspannende bedriegers met de mantel van onwetend ongeloof af te dekken..

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)