Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

ANGSTWEKKEND TRUMPIAANS

De verrechtsing van Nederland begint stilletjes aan zorgwekkende zorgen aan te nemen.
Het zorgpersoneel krijgt geen - al lang en dik verdiende - salarisverhoging.
De toezegging aan de Groningers voor schadeloosstelling dreigt te worden teruggedraaid, een grote schande.
De toeslagenaffaire, het verdraaien en ten eigen voordeel laten uitrekenen van milieuschade (wegenbouw) en ga zo maar door.

Maar in het grote bedrijfsleven wordt volop geld in bodemloze putten gestort, vaak onterecht.
De kleintjes krijgen de kruimeltjes.

Kortom Trumpiaans optreden – doodeng.

Schrijver: catrinus
Inzender: C.A. de Boer, 27 juni 2020


Geplaatst in de categorie: bedankt

4.5 met 4 stemmen 1.414



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
catrinus
Datum:
28 juni 2020
je hebt helemaal gelijk. Waar ik me zorgen over maak is dat men tegenwoordig alleen in economische termen denkt. Natuurlijk moet die blijven draaien, maar de individuele mens raakt ondergesneeuwd, zijn problemen en belangen tellen niet meer mee. Het draait tegenwoordig alleen nog maar om het geld en niks anders. Zag vanmorgen even het filosofisch kwintet waarin onder meer werd gesteld dat het bedrijfsleven de politiek tegenwoordig voor een groot gedeelte bepaalt. Een terechte conclusie.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
27 juni 2020
Maar het zijn niet alleen de rechtse milieuverpesters die die vliegende KLM-vervuilers als vanouds bevolken!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)