Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Tweede Kamer moet leren pas op de plaats te maken

De nieuw Tweede Kamer moet leren bij ingewikkelde acute situaties de regering niet tussentijds met onmogelijk te beantwoorden vragen te bestoken.
Zoals de parlementariërs (zelfs van partijtjes met maar één of een paar zetels) nu rondom Afghanistan tegen de bewindsvrouwen te keer gaan, is geen verheffend schouwspel.

Schrijver: O.U. Deis, 18 augustus 2021


Geplaatst in de categorie: politiek

2.4 met 12 stemmen 255



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Karel Jong
Datum:
18 augustus 2021
De heer of mevrouw Deis houdt kennelijk van beschaafde democratie wanneer de wind zacht zuidelijk is en het buiten aangenaam lenteweer is, wanneer alle mensen het beste met elkaar voor hebben en dat ook met hartelijke bejegening laten merken, alvorens op een terrasje neer te strijken. Helaas is de werkelijkheid anders. Indien organisaties, moties en intense lobby ruim van te voren op papier en mondeling waarschuwden voor de risico's in een ver land, terwijl er thans chaos lijkt te heersen? Ja, dan kan het zijn dat de toon feller en scherper is in het parlement. Het paradijs op aarde vinden wij dan even niet.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)