Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

HUICHELAAR

Je kunt dan wel demissionair minister van financiën zijn
maar door regelmatig amoreel gedrag te vertonen
ben je voor geen cent te vertrouwen.

Schrijver: catrinus
Inzender: C.A. de Boer, 5 oktober 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

4.0 met 2 stemmen 176



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
catrinus
Datum:
6 oktober 2021
Nou ik vind dat ik het netjes verwoord. Bent u vergeten dat meneer geen leider van z'n partij wilde worden en toen Hugo de Jonge zich terug trok, hij opeens wel wilde? Terwijl Omtzigt z.g.n met enkele procenten de verkiezing had verloren? Als hij toen een echte kerel was geweest had hij gezegd; nee ik heb er geen recht op - Pieter is de man. Ik snap het het is partijpolitiek Hugo was te flamboyant misschien en Omtzigt misschien te recht door zee en moeilijk, dus moest er een degelijk en saai figuur komen. Uit die opstelling toen, kon je al opmaken met wat voor figuur we nu te maken hebben. Oké de man heeft in principe niets fout gedaan, maar z'n gedrag is wel degelijk amoreel of immoreel. Dit constateren kan geen kwaad lijkt me.
Naam:
Bet Weter
Datum:
6 oktober 2021
Nou nou Catrinus, je gebruikt grote woorden als “huichelaar” en “regelmatig amoreel ” voor een in mijn ogen toch wat opgeblazen voorval. Maar ja zo gaat dat tegenwoordig. Niet alleen op de “social media” dus. Het is blijkbaar makkelijk om ongefilterd maar wat te roepen vanaf het toetsenbord.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
6 oktober 2021
Zijn baan is een dekmantel voor zijn piraterij.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)