Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

2G-regel

Het verdient aanbeveling de 2G-regel in te gaan voeren in Nederland.
Medeburgers willens en wetens in gevaar brengen door je niet te laten vaccineren moet lastiger en lastiger worden gemaakt door een Overheid die het beste met alle burgers voor heeft.

Schrijver: M. Feith, 12 november 2021


Geplaatst in de categorie: ziekte

2.6 met 8 stemmen 112



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Bet Weter
Datum:
13 november 2021
Ik vind dit toch lastig. Volgens mij moet je het recht houden om geen stoffen in je lichaam ingespoten te krijgen als je dat niet wilt. Wel moet je dan de consequenties aanvaarden. De meeste mensen zijn nu gevaccineerd dus lijkt mij het mij het beste om de boel maar zijn gang te laten gaan. Ongevaccineerden (vooral ouderen) zullen dan de ziekte wel oplopen maar dat was een eigen keuze. De meeste wel gevaccineerden zullen niet ziek worden of hoogstens in mindere mate. Het steeds maar afzwakken en weer aantrekken van goedbedoelde maatregelen houdt m.i. de ziekte onnodig lang op een ongewenst niveau. Het beddenprobleem loopt hier doorheen maar dat is weer een ander zaak.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)