Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Duitse regering moet opschieten.

Het is betreurenswaardig dat de Duitse regering niet meer urgentie voelt om het Oekraïense volk te voorzien van verdedigingswapens tegen de moorddadige agressie van Poetins Rusland.

Schrijver: O.U. Deis, 21 januari 2023


Geplaatst in de categorie: oorlog

3.5 met 2 stemmen 100



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Jan Schuuring
Datum:
21 januari 2023
Op de Conferentie van München (september 1938) werd besloten dat het Tsjechoslowaakse Sudentenland aan Duitsland gegeven zou worden. Na terugkeer meende de Britse minister Neville Chamberlain dat hij de vrede had gered.

‘ My good friends, for the second time in our history, a British Prime Minister has returned from Germany bringing peace with honour.
I believe it is peace for our time… Go home and get a nice quiet sleep.’
Naam:
Sir Joanan Rutgers
Datum:
21 januari 2023
Met die duivelse Leopard 2-tanks escaleert de oorlog nog meer en kan Poetin zijn vijandsbeeld ook meer en meer naar de NAVO gaan verleggen. Het is koren op de mallemolen van die onrustzaaier. Duitsland kijkt wel uit en terecht. Vooralsnog, want impulsief Europa denkt kortzichtig en zet Duitsland het mes op de keel. Die oorlog is bezig met een vergrotende trap en leidt alleen maar tot ellende aan beide zijden. Es reicht. Stuur maar witte vlaggen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)