Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Premierskandidaat GL-PvdA

Als de combinatie PvdA - Groen Links erin slaagt een aansprekende premierskandidaat te vinden die in de campagne de gemeenschappelijke lijst kan aanvoeren (maar dus ook in de Kamer moet blijven zitten als deze combi niet in de regering zou komen), dan kan deze duolijst hoog gaan scoren.
Verstandig dat Klaver, die volop ambities heeft, zich terugtrekt als mogelijke kandidaat. Ook mevrouw Kuiken moet deze positie beslist niet willen innemen. Met haar opvallend gebrek aan charisma zou ze ook nog eens een keer veel te veel het uithangbord van de PvdA zijn.

Schrijver: O.U. Deis, 20 juli 2023


Geplaatst in de categorie: politiek

4.0 met 4 stemmen 105



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
O.U. Deis
Datum:
20 juli 2023
En laat juist vandaag Frans Timmermans zich kandidaat stellen voor het lijsttrekkerschap!
In bijna alle opzichten de gedroomde opvolger van premier Rutte!
Naam:
Sir Joanan Rutgers
Datum:
20 juli 2023
Mijn FB-vriendin Attje Harma Kuiken is in Groningen geboren en ik in Bedum. Mijn tweede naam is Harm. Haar charisma zit dieper weggestopt en bovendien zit bij haar het hart op de juiste plaats. Is het niet heerlijk om te zien hoe zij bruid en bruidegom met Jesse speelt? Ik heb haar duizend keer liever als premier, dan bijvoorbeeld die kakelkip zonder kop Caroline!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)